Opis procedury:
aby uzyskać zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego należy złożyć wypełniony wniosek, który powinien zawierać:
- informacje dotyczące położenia nieruchomości (miejscowość, numer działki, numer karty mapy),
- określić cel wydania zaświadczenia (np. przedłożenia w kancelarii notarialnej, przedłożenia w banku).
Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Miejski w Iłży – Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Zamówień Publicznych (I piętro., pok. 26, tel. 48 341 22 26).
Podstawa prawna:
art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018r. poz. 2096).
Termin odpowiedzi:
do 7 dni.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
Opłaty:
opłata skarbowa 17zł.
Uwagi:
w razie braku informacji koniecznych do wydania zaświadczenia, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.