Z przyjemnością informuję, że Gmina Iłża otrzymała z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dotacje na realizację zadań związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest!
Gmina Iłża otrzymała dotację w wysokości 124 083,04 zł, co pokrywa 100% kosztów kwalifikowanych na zadanie pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Iłża, należących do beneficjentów działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, beneficjenci, którym Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wypłaciła i rozliczyła środki”.
Ponadto Gmina realizuje zadanie związane z odbiorem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest od pozostałych mieszkańców Gminy Iłża. Całkowity koszt zadania wynosi 90 761,60 zł, z czego kwota dotacji to 33 200,00 zł, co stanowi 36,58% kosztów kwalifikowanych. Pozostała część zadania będzie finansowana ze środków własnych gminy.
To wielki krok w stronę poprawy jakości życia naszych mieszkańców oraz ochrony środowiska!
Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji tych ważnych inicjatyw. Razem dbajmy o naszą Gminę i zdrowie wszystkich mieszkańców!
Wnioski o dofinansowanie wykonania prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Iłża ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie można składać w Urzędzie Miejskim w Iłży - Biuro Obsługi Klienta.